La nova imatge del Festival també es fixa amb la Patagònia

La nova imatge del Festival també es fixa amb la Patagònia

El Festival enceta una nova etapa en la seva imatge gràfica després que el torellonenc Josep Jaumira es fes càrrec de la imatge del certamen durant els últims 11 anys. Amb la mateixa intenció de seguir innovant, la també dissenyadora de Torelló Íngrid Picanyol agafa el seu testimoni dissenyant la imatge gràfica de la 36a edició. 

A banda de protagonitzar l'espectacle inagural, l'exposició central o algunes de les activitats, la Patagònia també és l'eix central de la imatge gràfica d'aquest any. En el cartell, Picanyol també s’ha fixat en aquest territori de l'Amèrica del Sud però amb la voluntat de donar-li una nova mirada més enllà del cinema i de la muntanya. És per això que per a la creació de l’univers gràfic del Festival, la dissenyadora ha recorregut als dibuixos codificats amb els quals es pintaven els cossos els membres adults de la tribu dels Onas –els indígenes que vivien a la Patagònia– durant els rituals de Hain. 

Entre altres, la torellonenca ha guanyat dos premis dels prestigiosos FAD Laus. També ha estat nominada als A' Design o els German Design Awards.